Внимание На този сайт се използват бисквитки, за да осигурят най-доброто потребителско изживяване. Ако продължите, приемаме, че се съгласявате да получавате бисквитки от този сайт.OK
9/9

Правила за връщане и замяна на продукти

1Опаковайте всички артикули в оригиналната опаковка. Стоките, закупени като комплекти, трябва да бъдат върнати в комплекти.

2Попълнете заявка за връщане като влезете в своя акаунт и изберете "Заявки за връщане на продукт".

3Изпратете всички документи (фактури, касови бележки, гаранционни карти) придружаващи продукта.

4Изпратете на адрес:
Хеди Компютърс ООД, България, гр. Хасково, кв. "Орфей", к-с "Замъка".

5След като изпратите пратката, моля, уведомете ни за това, като изпратите имейл до office@eustore.bg

Ако нямате регистрация в сайта, може да изтеглите следният формуляр за връщане на стока.

Допустимост на продукти за връщане или замяна

Клиентите имат право да върнат закупените продукти от EuStore, без да определят причината в рамките на 14 (четиринадесет) календарни дни от момента на получаването им от Продавача или от представителите на Продавача. Продуктите могат да бъдат върнати, ако са запазени техните потребителски свойства, фабрични етикети и състояние за продажба.

За да върнат продукти, клиентите трябва да представят документ от доказателството за покупка и да попълнят формуляра за заявка за връщане.

Продуктите, закупени от EuStore могат да бъдат върнати в срок от 14 дни от датата на получаване на пратката. За да е валиден формуляра, той трябва да бъде попълнен до 14 дни от дата на доставка на продукта.
Всички върнати продукти трябва да бъдат в същото състояние като при доставката. Няма да бъдат приемани продукти, които са били поправяни от неупълномощено лице или които са повредени от клиента, такива с увредената или нецялостна опаковка, със следи от износване или прекомерно използване, с одрасквания, със следи от удари. Няма да се приемат и продукти, които не са придружени от всички аксесоари, с които са били доставени на клиента.
Продуктите трябва да бъдат върнати в оригинална опаковка, придружена от фабрични етикети, оригиналната гаранция, в случай, че е била издадена от производител/дистрибутор и всички документи с които е доставен продукта.
В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, с връщането на продукта, трябва да се върне и подаръка.
В случай, че са закупени повече от един еднакви продукти и клиента желае да върне два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян. Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.

Закупени Ваучери от EuStore НЕ могат да бъдат върнати.

Правила за връщане и размяна на продукти с открити дефекти:

Клиентите имат право да уведомят Продавача за всички открити дефекти и да поискат да ги отстранят в срок от 30 (тридесет) календарни дни от момента на получаване на Стоките от Продавача или от представителите на Продавача. Единственото изключение са дефекти, причинени от неправилно боравене с артикулите от страна на клиента.

Клиентите имат право да откажат да вземат стоки и да поискат възстановяване на пари. В този случай Стоките трябва да бъдат върнати на Продавача, като се запазват потребителските му свойства, фабричните етикети готовите за продажба условия.

За да върнете продукти, трябва да изпратите документите, които са доказателство за покупка и да попълните формуляра за заявка за връщане.




Нашата политика за връщане и възстановяване е описана по-горе. Според действащите закони магазините са длъжни да публикуват своята политика за възстановяване на средства. Ако даден магазин не публикува никаква политика за връщане, законът изисква магазинът да приеме връщания в рамките на 30 дни от покупката.